exercitii abdomen™

fii antrenorul tau personal

Abdomenul...

...si obsesia tuturor de al avea plat...

Definit ca una dintre cele mai problematice zone ale corpului uman. Din pacate multe persoane cred ca pot sa manance orice doresc si sa aiba un abdomen plat, facand 250 de abdomene pe zi pentru a arde excesul de grasime si calorii...

Creeaza-ti propriul magazin online, incearca gratis 15 zile
Text -A +A

Intrebari Abdomen Plat si Pierderea in Greutate



Cat dureaza pana am un abdomen plat?

Depinde de cate kilograme trebuie sa dai jos. Dar daca poti sa pastrezi o dieta sanatoasa si o rutina de exercitii fizice constanta, ar trebui sa incepi sa vezi rezultate dupa 6-8 saptamani.
Dar sa nu te astepti la rezultate daca manaci sanatos o saptamana si exersezi 3 zile, iar apoi revii la vechile obiceiuri. Ideea e sa fii consistent atat in privinta dietei cat si a exercitiilor, doar asa ajungi la rezultatele dorite.
Aminteste-ti doar ca nu exista o cale rapida pentru un abdomen plat.

Care e cel mai bun exercitiu pentru abdomen?

Raspuns : exercitiile cardio sunt cele mai bune, nu exercitiile pentru abdomen.
Exercitiile pentru abdomen tonifica si definesc abdomenul, dar cele cardio (alergare, aerobic ...etc) accelereaza metabolismul ajutand astfel la arderea grasimilor care ascund muschii abdominali.
Poti face 500 de abdomenne pe zi, dar daca nu-ti accelerezi metabolismul pentru a arde grasimile din tot corpul, doar o sa pui muschi pe abdomen sub grasimea deja existenta. Nu spun aici sa nu faci abdomene, doar vreau sa intelegi ca exercitiile cardio ard grasimile. Exercitiile abdominale sunt efective doar daca reusesti sa mentii o dieta sanatoasa si un program constant de exercitii cardio.
Citeste si Respiratia corecta cand facem abdomene.

Ce mancaruri ar trebui sa consum pentru un abdomen plat?

Alimente bogate in proteine (peste, pui la gratar, albus de ou, carne de curcan, etc.) ajuta in arderile grasimilor, dar nu poti sa te bazezi doar pe aceste alimente.
Trebuie si sa reduci consumul de grasimi saturate, carbohidrati, si sodiu, pentru ca nu conteaza cat de multa proteina mananci daca continui sa mananci pe langa si alimente gresite.
Citeste pagina Obiceiuri corecte de alimentatie, Healthy Snacks si Alimente care ar grasimea pentru mai multe informatii despre ce si cum sa mananci.

Nu uita insa sa adaugi si 6-8 pahare de apa dietei tale. Apa te scapa de balonari, ajuta la digestie si e foarte importanta in procesul de slabire.

Nu pot sa ma motivez , sau sa-mi pastrez motivatia de a exersa. Ce sa fac?

Scrie o lista cu 5 obiective in fiecare zi. Nu trebuie sa fie obiective mari, ci cat mai simple pe care stii ca o sa le poti realiza.

Uite un exemplu...
Luni, 19 Iunie
1. Alearga 20 de minute
2. Mananca 3 alimente bogate in proteine
3. Fara dulciuri dupa cina
4. Bea 6 pahare de apa
5. Mananca 3 portii de legume

Cand ai o "lista de obiective" le poti vizualiza si te ajuta sa-ti urmezi obiectivele si sa te concentrezi asupra lor. E important si sa bifezi fiecare obiectiv indeplinit, o sa-ti ofere un sentiment de reusita care o sa te mentina motivat.
De asemenea e important , sa-ti modifici obiectivele cat mai des, pentru a preveni plictiseala. Daca luni ai alergat 20 de minute, marti poti face aerobic, joi o plimbare cu bicicleta...etc.
Nu iti impune obiective greu de atins de la inceput. Pot fi oricat de simple, ideea e sa reusesti sa faci 5 lucruri sanatoase in fiecare zi, iar dupa cateva saptamani o sa-ti fie mai usor si mai natural sa faci alegeri sanatoase in ce te priveste.
Citeste pagina Schimbari In Dieta pentru a afla cum sa faci schimbari graduale in dieta ta. Si daca ai probleme in a-ti pastra motivatia de a exersa, citeste asta.


Trebuie sa slabesc 30 de kg.

Daca continui sa-ti repeti cate kg trebuie sa slabesti (mai ales daca e un numar mare de kg), o sa te simti ca si cum ai escalada un munte si nu reusesti sa ajungi niciodata in varf.
Multa lume isi spune "Ohh, nu o sa pot niciodata sa slabesc asa mult" si astfel se descurajeaza dinainte de a incerca.
Dar daca iti setezi obiective mai mici (de ex. 1 kg pe saptamana), si reusesti sa-l indeplinesti, o sa ai acel sentiment de reusita de care spuneam mai sus , reusind astfel sa fii si motivat in continuare.
Daca faci un calcul .. reusind sa slabesti 1 kg pe saptamana, inseamna 4 kg pe luna si 12 kg in 3 luni.De aceea e important sa-ti setezi obiective mai mici si din cand in cand sa te recompensezi pentru ca le-ai indeplinit.

Restul corpului e OK, dar vreau un abdomen mai plat.

Asta e cel mai mare mit existent. Nu poti slabi doar dintr-o anumita zona a corpului, iar restul sa ramana la fel. Pentru a arde grasimea de pe burta, trebuie sa o arzi de peste tot corpul.
Daca esti deja o persoana slaba, si vrei sa-ti pastrezi anumite parti ale corpului la fel, poti sa faci antrenamente cu greutati, la sala. De fapt e recomandat sa ceri parerea unui antrenor personal care iti va putea da indicatii specifice situatiei tale.

Care e calea cea mai buna pentru un abdomen cu patratele?

Pentru a obtine un abdomen cu patratele, trebuie sa-ti reduci grasimea de pe corp la mai putin de 10%. Sunt necesare multe exercitii cardiovasculare, consum de proteine si antrenament pentru forta si fibrare.
Cat de repede reusesti sa obtii abdomenul cu patratelele, depinde de varsta, gene si metabolism. Unii pot sa-l obtina foarte repede, in timp ce altii trebuie sa munceasca din greu pentru el.
Recomand cartea lui Mike Geary, numita The Truth About Six Pack Abs(Adevarul Despre Abdomenul cu Patratele)

Sunt adolescent si trebuie sa slabesc.

Copiii si adolescentii ar trebui sa ceara sfaturi de la doctorul de familie si nu de pe Internet. Corpurile voastre sunt inca in dezvoltare si puteti face mai mult rau decat bine , daca incepeti sa tineti diete fara o supraveghere adecvata.
Citeste pagina pentru adolescenti aici.(In Curand)


Home - Video - Linkuri - Despre - Contact

Director Web Sport Director web